תקנון אחריות מזגני  AUFIT

1.כללי

תקנון זה נועד להסדיר את תנאי הרכישה. למען הסר ספק הרכישה היא על פי התקנון בלבד ובכפוף לתנאים כמפורט להלן.

  1. מהות התנאים

כל הרוכש מזגן החל ממועד 01.10.2023 מהדגמים המפורטים להלן ובחנויות המורשות יהיה זכאי להתקשרות בחוזה אחריות עם חברת מיניליין בע"מ ח.פ 520039116 למשך 2/3 שנים אשר יחלו מתום שנת האחריות הראשונה הניתנת כדין. כל רוכש יהיה זכאי ל-2/3 שנות שירות נוספות – מוגבלות – מעבר לשנת האחריות הראשונה, לפי המפתח המפורט בסעיף 7.

  1. הגדרות

3.1 "החברה" – מיניליין בע"מ, ח.פ. 520039116 רח' גרניט 12 פתח תקווה.
3.2 "המוצר" – מזגן מהמותג " AUFIT" מרשימת הדגמים המפורטים בסעיף – 7 לתקנון.
3.3 משתתף" ו/או "לקוח" – כל אדם שירכוש את המוצר בחנויות המורשות או אצל הסיטונאים המורשים ובתנאי שהמשתתף אינו תאגיד, לקוח עסקי או לקוח מוסדי.
3.4 "סוחר" ו/או "מפיץ מורשה" ו/או  "סוחר מורשה"  – כמופיע ברשימת הסוחרים המורשים באתר האינטרנט של החברה.
3.5 "זכאות"  – הזכות לשנות שירות נוספות (מעבר לשנת האחריות הראשונה), כהגדרתן בסעיף 7 להלן,  ללא תשלום, בהתאם להוראות ולתנאי תקנון זה.

3.6  הזכאות ניתנת למימוש באחת משלוש דרכים:

3.6.1 לאחר רכישת המוצר הלקוח יתקשר לחברת מיניליין, ישלח את מסמכי הרכישה, קרי הצגת קבלה ו/או חשבונית קניה ו/או תעודת משלוח. במקרה כאמור פרטי הלקוח ירשמו אצל חברת מיניליין ותשלח לו תעודת אחזקה.

3.6.2 לאחר רכישת המוצר, הלקוח ייכנס לאתר החברה, בכתובת www.miniline.co.il/aufit וימלא את פרטיו ופרטי הרכישה בעמוד הפעלת האחריות.
3.6.3  לקוח שיפנה לקבלת שירות, בתום שנת האחריות הראשונה, יידרש להציג מסמכי רכישה כמפורט בסעיף 3.6.1 כתנאי לקבלת הזכאות.

  1. תנאי האחריות
    • אחריות מורחבת חלה מתום שנת האחריות על פי דין, למשך תקופה נוספת של שנתיים והינה אחריות מוגבלות (להלן: "תקופת האחריות המורחבת").
    • בתקופת אחריות המורחבת, החברה אחראית לאספקת חלקי חילוף מקוריים ללא חיוב ובכפוף לאמור בסעיף 6 להלן. החלפת חלק יעשה באישור טכנאי/נציג החברה בלבד וע"פ שיקול דעתו בלבד.
    • אחריות זו הינה לקונה המקורי של המזגן ואינה ניתנת להעברה לאדם אחר .אחריות מורחבת תחול על מזגן שפעל לצורך ביתי בלבד. ( האחריות אינה תקפה לבתי עסק , מוסדות וכיוצ"ב שימוש שאינו אישי ביתי).
    • האחריות המורחבת מוגבלת לתיקון או החלפת חלק של המזגן שיימצא ע"י טכנאי החברה לקוי או פגום או הנובע מפגם בייצור.
    • האחריות האמורה לעיל לא תחול במקרים כדלקמן: א. נזק ותקלה במזגן ו/או פעולתו שמקורם בשימוש שלא למטרה המיועדת לו, באינסטלציה חשמלית ומתח חשמלי לא מותאמים, בתקלות והפרעות ברשת החשמל, בהזנחה בשימוש באחזקת המזגן ובתאונה למזגן. ב. נזק ותקלה במזגן ו/או בפעולתו כתוצאה מכוח עליון ו/או מנסיבות שאין לנו שליטה עליהן. ג. כאשר המזגן הועבר ממקום התקנתו המקורי ו/או בוצעו בו שנויים/ תיקונים כלשהם שלא ע"י נציג מוסמך שלנו, או עקב טלטול המזגן ממקום אחד למשנהו. ד. הקלקול נגרם בזדון או רשלנות שלא ע"י נותן תעודה זו, שליחו או נותן שרות מטעמו. ה. אין גישה למתן שרות מפאת גובה, סורגים, גבס, או כל מכשול בטיחותי אחר. אחריות הלקוח לדאוג לגישה נוחה ובטוחה או להבאת המזגן למעבדת השירות.
    • במידה ואין גישה לשרות במזגן, מפאת גובה, תקרת גבס או כל מכשול אחר עם סכנה בטיחותית על המתקין/לקוח להביא את המזגן לחברה לתיקון, על הרוכש לאפשר גישה נוחה ובטיחותית לשירות.
    • דרישה לביקור טכנאי לשם הדרכת שימוש במזגן ובשלט, ניקוי או שטיפה של מסננים, סוללות, מאיצים והחלפת סוללות בשלט, יהא כרוך בתשלום.
    • החברה רשאית על פי שיקול דעתה לקבוע כי התיקון יבוצע במעבדת החברה.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן משך תקופת האחריות המורחבת על פי שיקול דעתה. כפי שיפורסם באתר החברה. אין באמור בכדי לפגוע במי שקיבל תעודה זו.
  1. פרשנות

5.1  תקנון זה נכתב בלשון זכר אך הוא מכוון לגברים ונשים באופן שווה כאחד.
5.2 בכל מקרה של אי הבנה ו\או אי התאמה כלשהי בין האמור בתקנון לבין פרסומים אחרים כלשהם בדבר המבצע ו\או בכלל תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

  1. תנאי המבצע
    הזכאות מותנית בקיום התנאים כמפורט להלן ובמצטבר :

6.1 מובהר בזה כי הזכאות מותנית בהצגת הוכחת רכישה על ידי הלקוח עבור רכישת המוצר כמפורט בסעיף 3.6 לעיל.
6.2 הזכאות הינה למי שאינו סוחר ו/או תאגיד ו\או לקוח מוסדי.
6.3  הזכאות למי שרכש את המוצר מהדגמים המופיעים בסעיף 6 וממפיץ מורשה של החברה.  רשימת הסוחרים המורשים מצויה באתר האינטרנט של החברה.
6.4  משתתף שהחליף או שינה או ביטל את רכישת המוצר לא יהיה זכאי!
6.5 בעסקת מכר מרחוק רשאי המשתתף לבטל בכתב את העסקה – בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
6.6  מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 5.5 לעיל, ניתן להחזיר מוצר שנרכש ולקבל בתמורה את התשלום ששולם בגינו, בהתאם ובכפוף להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א- 2010 ובלבד שהתקיימו כל התנאים המפורטים כדלקמן:

6.6.1  המוצר הוחזר בשלמות כשכל חלקי המוצר שלמים ותקינים ושלא נעשה בו שימוש. החזרת המוצר באריזתו המקורית תהווה ראיה מספקת לאי עשיית שימוש בו .
6.6.2  ההחזרה בוצעה רק דרך ערוץ ההפצה בו נרכש המוצר.

  • אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ומתקנותיו, לרבות הוראות מיוחדות החלות על ביטול רכישת מוצר שבוצעה ב"מכר מרחוק".
  1. רשימת הדגמים
    להלן רשימת הדגמים: ופירוט תנאי האחריות:
אחריות דגם
5 שנות אחריות Polar Inv WiFi
5 שנות אחריות Polar Plus Inv
5 שנות אחריות Peak  WiFi
3 שנות אחריות Pure
3 שנות אחריות Core
3 שנות אחריות Ultra Slim Inv
3 שנות אחריות VRF

 

  1. שונות

8.1   לא ניתן להמיר או לשנות את תנאי הזכאות לצורת מסירתה בכל אופן וצורה שהם, אין אפשרות זיכוי או החזר בגינה !
8.2  החברה רשאית לשנות, להפסיק או לבטל את תנאי הרכישה בכל עת ואולם לא יפגעו זכויותיו של מי שרכש מוצר בטרם הביטול.
8.3  תנאי הרכישה יוצגו באתר האינטרנט של חברת מיניליין בכתובת  www.miniline.co.il